هایفو یکی از روش های جوانسازی پوست

 هایفو (HIFU)

یکی از جدیدترین روش های زیبایی که برای پوست انجام می شود هایفو می باشد. شما اگر روش هایفو را انجام دهید به جوانسازی پوست خود بسیار کمک کرده اید، این روش در یک جلسه می باشد و هیچ دردی ندارد، همچنین نتیجه آن را بسیار سریع مشاهده خواهید کرد. از آنجایی که بیشتر خانم ها به دنبال جوانسازی پوست خود می باشند و همچنین می خواهند سریع ترین راه را تجربه کنند هایفو یکی از بهترین روش هایی است که می توانند تجربه کنند.

به تازگی عمل های زیبایی گوناگونی برای زیبایی در میان خانم ها رواج پیدا کرده است ولی باید بدانید یکی از بهترین روش ها هایفو می باشد. کسانی که می خواهند از این روش استفاده کنند باید بالای ۳۰ سال سن داشته باشند. ماندگاری این روش بسیار بالا می باشد و از آنجایی که این عمل نیاز به هزینه های بالا ندارد بسیار مورد علاقه خانم ها قرار گرفته است.

 

 

هایفو (HIFU) چیست ؟

همانطوری که همه ما به خوبی می دانید، امروزه روش های و عمل های زیبایی گوناگونی وجود دارد که برای زیباسازی و جوانسازی پوست انجام می شود، همچنین روز به روز این روش ها پیشرفت می کنند. هایفو (HIFU) یکی از روش های جوانسازی پوست می باشد که بیشتر برای جوانسازی گردن و صورت مورد استفاده قرار می گیرد. این روش بدون عمل جراحی می باشد و هیچ گونه دردی را به همراه ندارد. این روش بسیار ساده می باشد و هیچ خطری کسانی را که می خواهند از این روش استفاده کنند را تهدید نمی کند.

در برخی از روش های زیبایی و جوانسازی پوست افراد امکان دارد احساس درد داشته باشند و همچنین به خوبی نتوانند بعد از آن فعالیت های روزانه خود را انجام دهند. اما با انجام هایفو بیمار هیچ دردی را احساس نمی کند و بعد از انجام آن به راحتی می تواند به فعالیت های روزانه خود بپردازد. در ادامه برخی از ویژگی های این روش را بیان می کنیم، تا آشنایی بیشتری با روش جوانسازی هایفو داشته باشید.

روش انجام هایفو تراپی :

همانطوری که بیان کردیم امروزه عمل های زیبایی بسیاری وجود دارد که هر یک از آنها ویژگی های خاصی دارند و به روش های گوناگونی انجام می شوند. هایفو  (HIFU) هم به روش خاصی انجام می شود، یکی از نکاتی که در این روش بسیار اهمیت دارد این است که فقط بر روی صورت و گردن انجام می شود و انجام آن در یک جلسه است. در این روش از دستگاه بسیار خاصی استفاده می شود که امواج را بر روی پوست به خوبی می تاباند. اینکه عمق ارسال این امواج چه اندازه باشد را پزشک بر اساس جنس پوست شما تشخیص می دهد.

هرچه میزان خرابی کلاژن و بافت های سلولی پوست شما بیشتر باشد پزشک عمق بیشتری را بر روی پوست شما به کار می برد. زمانی که پزشک این دستگاه را بر روی صورت شما می تاباند شما هیچ دردی را احساس نمی کنید و تنها چیزی را که در صورت خود حس می کنید گرما می باشد که آن گرما هم قابل تحمل است. شما اگر از روش هایفو استفاده کنید تمامی سلول های مرده پوست از بین می روند و در نیتجه پوست شما جوانتر می شود.

 

این روش بسیار مدرن می باشد و به همین دلیل است که لایه های زیرین پوست تحت تاثیر امواج دستگاه قرار می گیرند و به پوست بیرونی هیچ آسیبی نمی رسد. البته برخی از افرادی که پوستی حساس دارند شاید تا چند روز پوست صورتشان قرمز شود که بعد از آن از بین می رود. ماندگاری این روش بسیار بلا می باشد و اگر شما از این روش به صورت پی در پی استفاده کنید نتایج بهتری را مشاهده خواهید کرد، البته باید بدانید شما در همان جلسه اول نتیجه آن را می توانید در آینه ببینید.

 

 

 

مزایای استفاده از هایفو (HIFU) :

همانطوری که بیان کردیم استفاده از روش هایفو برای جوانسازی پوست بسیار عالی می باشد و از جمله و بهترین و به روزترین روش های زیبایی به شمار می رود. این روش به پوست افراد هیچ آسیبی وارد نمی کند و تنها لایه های زیرین پوست را جوانتر می کند. مزایای هایفو نسبت به روش های دیگر بسیار بیشتری است که در ادامه برخی از این مزایا را بیان می کنیم.

  1. مدت زمانی که طول می کشد شما از این روش استفاده کنید تنها در یک جلسه می باشد و بعد از آن شما نتیجه بسیار عالی آن را مشاهده خواهید کرد، در صورتی که مایل باشید می توانید جلسات بعدی را هم برای نتایج بهتر بروید.
  2. شما بعد از اینکه از روش هایفو برای جوانسازی پوست خود استفاده کردید نیازی به استراحت نخواهید داشت. تنها مواردی که باید رعایت کنید این است که تا یک روز از آرایش کردن پرهیز کنید.
  3. این روش هیچ گونه عوارضی ندارد و شاید تنها برخی از افرادی که پوستی حساس دارند دچار قرمزی شوند که آن هم سریعا از بین می رود. بنابراین اصلا نگران عوارض این روش نباشید.
  4. مانند برخی دیگر از عمل های زیبایی که انجام می شود، روش هایفو نیازی به جراحی و برش ندارد. روش های گوناگونی وجود دارند که همراه با زخم و برش می باشند و البته باید بانید این روش ها بسیار خطرناک هستند.
  5. مدت ماندگاری که این روش دارد بسیار بالا می باشد و شما می توانید حتی تا ۵ ماه ماندگاری آن را در پوست خود مشاهده کنید. اگر شما می خواهید تا چندین ماه گردن و صورت زیبایی داشته باشید باید از روش هایفو استفاده کنید. همانطوری که صورت شما بسیار در زیبایی مهم ایت گردن هم اهمیت بسیاری در زیبایی صورت دارد.
  6. بسیاری از افراد بر این گمان هستند روش هایفو (HIFU) هم مانند لیزر می باشد و برخی از افراد نمی توانند از این روش استفاده کنند. در صورتی که باید بدانید تمامی افراد می توانند از این روش استفاده کنند و هیچ محدودیتی در استفاده از این روش وجود ندارد.

بنابراین توصیه بسیاری از پزشکان و متخصصینی که در زمینه هایفو (HIFU) مطالعه داشته اند این است که این روش بسیار عالی و بدون هیچ گونه عوارضی می باشد.