بررسی تخصصی نانو گلوبال

امروزه بسیاری از خانم ها به زیبایی موهای خود اهمیت می دهند، و یکی از روش های زیبایی مو نانو گلوبال می باشد. شاید شما در سالن های آرایشی مشاهده کرده باشید که موهای بسیاری از افراد آسیب دیده باشد، این افراد می توانند با استفاده از روش نانو گلوبال آسیب دیدگی موهای خود را ترمیم نمایند. یکی از ویژگی های مزیت های مهم نانو گلوبال این است که اگر شما برای موهای آسیب دیده از این روش استفاده کنید موهای خود را درمان می کنید، ولی استفاده از کراتین به تنهایی برای موهای آسیب دیده موجب می شود مجبور شوید کل موها را کات کنید.

بنابراین استفاده کردن از روش کراتین نانو گلوبال تفاوت بسیاری با کراتین های دیگر دارد و اگر موهای آسیب دیده دارید حتما از این روش استفاده کنید تا موهای شما درمان شود، در غیر این صورت مجبور می شوید تمامی موهای خود را کات کنید. بسیاری از افراد در مورد ویژگی های نانو گلوبال اطلاعات چندانی ندارند و به همین دلیل کمتر پیش می آید از این روش استفاده کنند، البته در سالن ویژگی های آن را برای شما بیان می کنند. بسیاری از افراد از مواد درون نانو گلوبال اطلاعاتی ندارند و به همین دلیل امکان دارد که از این روش استفاده نکنند، در ادامه در مورد مواد تشکیل دهنده نانو گلوبال و اینکه آیا برای مو مضر می باشد و نمی باشد توضیحاتی را ارائه می دهیم.

 

نانو گلوبال

مواد تشکیل دهنده نانو گلوبال :

همانطوری که بیان کردیم استفاده کردن از روش نانو گلوبال یکی از روش های درمانی مو می باشد که می توانید برای موهای آسیب دیده از این روش استفاده کنید. به همین دلیل مواد تشکیل دهنده کراتین نانو گلوبال با مواد تشکیل دهنده کراتینه های دیگر بسیار متفاوت می باشد. در اصل باید بدانید موادی که در کراتین نانو گلوبال وجود خاصیت درمانی را در خود جای داده است و به همین دلیل است که با دیگر کراتین ها متفاوت می باشد.

کراتین نوعی پروتئین می باشد که شما آن را به موی خود می رسانید تا آبرسانی آن تقویت شود و آسیب دیدگی مو از بین برود. اما برخی از کراتین ها دارای پروتئین بهبود دهنده نیستند و به همین دلیل بعد از اینکه کراتینه را بر روی موهای خود به کار ببرید موهای شما بیشتر آسیب می بیند. اما مواد تشکیل دهنده کراتین نانو گلوبال گیاهی می باشد و همراه با نرم کردن و لطیف کردن موهایتان آسیب دیدگی آن را هم درمان می کند. بنابراین اگر موهایی آسیب دیده دارید بدون شک باید از این روش زیبایی مو استفاده کنید.

افرادی که دارای موهای فر و یا وز هستند هم پروتئین موهایشان کم می باشد، در واقع این دسته از افراد به کراتین نیاز دارند، ولی اگر از کراتین عادی استفاده کنند احتمال دارد موهایشان آسیب ببیند و به همین دلیل بهترین راه درمانی مو برای آنها استفاده از همین روش است.کراتین نانو گلوبال یک پروتئین ۱۰۰ در صد گیاهی می باشد که آن را به صورت مخصوص تولید می کنند و ب روشی خاص توسط افرادی که در این زمینه تخصص دارند وارد مو می شود و تا چندین ماه در مو ماندگاری دارد.

 

 نانو گلوبال برای چه افرادی مناسب است ؟

به طور معمول از کراتین نانو گلوبال دو نوع وجود دارد که به یکی از آنها کراتینه سرد و به دیگری کراتینه گرم می گویند. زمانی که شما برای انجام این نوع از کراتین به سالن بروید، اگر موهایی آسیب دیده که ناشی از مواد شیمیایی و دکلره باشد را داشته باشید، از نوع کراتینه سرد برای شما استفاده می کنند، چرا که این نوع از کراتین دارای ویتامین می باشد و به خوبی موهای شما را احیاء می کند.

اما نوع دیگر آن که کراتین گرم نام دارد و بیشتر از کراتین سرد استفاده می شود، علاوه بر اینکه موهای آسیب دیده شما را درمان می کند، درخشندگی و لطافت بی نشیری را به موهای شما می بخشد. بنابراین اگر شما به سالن بروید علاوه بر اینکه آسیب دیدگی موهای خود را درمان می کنید می توانید موهای درخشنده، لطیف و ابریشمی را داشته باشید.

بسیاری از افراد از اینکه کراتین نانو گلوبال سرطان آور باشد در هراس می باشند و به همین دلیل امکان دارد از این روش درمانی استفاده نکنند. به این دسته از افراد باید گفته شود که از آنجایی که این نوع کراتین دارای مواد گیاهی می باشد کاملا اختصاصی می باشد و فرمول بسیار خاصی دارد. در اصل این نوع کراتین نه تنها موهای آسیب دیده شما را درمان می کند بلکه ویتامین هایی را که در موهایتان از دست داده اید را باز می گرداند، به همین دلیل استفاده از این روش بسیار مفید و بدون خطر می باشد.

نتیجه گیری در مورد اثربخشی کراتین نانو گلوبال :

همانطوری که بیان کردیم استفاده کردن از این نوع کراتین بسیار مفید می باشد و هیچ گونه آسیبی به موهای شما نمی رساند. در واقع باید بدانید کراتین نانو گلوبال دو اثر بسیار مهم دارد، یکی از آنها این است که سوختگی مو در اثر مواد شیمیایی را از بین می برد و آن را درمان می کند و دیگری اینکه موهای شما را بسیار صاف و لطیف می کند. این محصول دارای گارانتی می باشد و به همین دلیل بهترین مواد را در آن به کار برده اند.

گارانتی که برای این محصول وجود دارد به صورت گواهینامه ای کتبی می باشد، و شما در سالن می تواند گارانتی این محصول را مشاهده کنید و با خیالی آسوده از این نوع کراتین برای درمان موهای آسیب دیده خود و همچنین صاف کردن موهایتان استفاده کنید.

اگر شما از موهای خود به خوبی نگهداری کنید و به آنها رسیدگی نمایید، ماندگاری موهای شما عالی خواهد بود.بنابراین بعد از اینکه از این روش برای موهای خود استفاده کردید از افرادی که در سالن در این زمینه تخصص دارند در مورد مراقبت های بعد از کراتین سوال کنید تا آنها شما را به بهترین روش ممکن راهنمایی کنند. شما بعد از اینکه ماندگاری موهایتان از بین رفت می توانید برای ترمیم باری دیگر به سالن مراجعه کنید. در نتیجه بدون شک باید بدانید بهترین روش برای درمان موهای آسیب دیده کراتین نانو گلوبال می باشد.