هایفو یا هایفوتراپی

هایفو و مکانیزم انجام آن

هایفو(HIFU) یکی از روش های زیبایی می باشد که با استفاده از امواجی که در دستگاه وجود دارد گرمایی را در زیر پوست ایجاد می کند و چین و چروک های صورت را از بین می برد. البته باید بدانید، از هایفو برای لاغر کردن سایر اندام های بدن هم استفاده می شود، ولی بیشتر خانم ها از این روش برای از بین بردن چین و چروک های صورت خود استفاده می کنند.

شما برای اینکه روش زیبایی هایفو را بر روی صورت خود استفاده کنید می توانید به سالن های زیبایی که در این امرو تخصص دارند بروید و از آنها مشورت های لازم را در مورد این روش و اینکه آیا برای شما مناسب می باشد و یا نمی باشد را دریافت کنید انجام این روش موجب جوانسازی و کشیدگی لیفت پوست می گردد که هر یک از آنها ویژگی های خاص خود را دارند. در ادامه نحوه انجام این روش را در سالن های زیبایی که در این مورد تخصص ویژه ای دارند را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با هایفو داشته باشید.

 همانطوری که بیان کردیم انجام این روش زیبایی بسیار آسان می باشد و به راحتی انجام می شود. اما بسیاری از افراد این سوال برایشان به وجود می آید که بعد از اینکه این روش را انجام دادند نتایج آن به چه صورت می باشد، در ادامه اثرات و نتایج آن را بر روی برخی از اعضای صورت بیان می کنیم تا با اثرات و نتایج آن آشنایی بیشتری داشته باشید.

  1. لیفت ابرو یکی از خدمات سالن می باشد که شما می توانید آن را انجام دهید و نتیجه عالی آن را روی صورت خود مشاهده کنید. یکی از مزیت هایی که لیفت ابرو به وسیله هایفو در سالن های آرایشی انجام می شود این است که بدون جراحی می باشد.
  2. یکی دیگر از خدمات سالن که نتیجه بسیار عالی آن را بعد از انجام آن می توانید مشاهده کنید رفع غبغب می باشد که آن هم بدون جراحی انجام می شود و تاثیر بسیاری در زیبایی دارد، چرا که بسیاری از افرادی که دارای غبغب می باشند زیبایی آنها کمتر به چشم می آید.
  3. برخی از افرادی که دارای افتادگی پلک بالا می باشند می توانند از روش زیبایی هایفو استفاده کنید و در یک جلسه نتیجه عالی آن را مشاهده خواهند کرد.
  4. لیفت صورت و گردن یکی از روش های زیبایی می باشد که در سالن هایی زیبایی توسط افراد متخصص در این زمینه انجام می شود. شما می توانید با انجام این روش جوانسازی صورت خود را چندین برابر کنید.
  5. بعد از مدتی پوست شل می شود و سفتی خود را از دست می دهد، شما می توانید با انجام هایفو پوست خود را باری دیگر سفت و محک کنید. روش های بسیاری وجود دارد که برای سفت کردن پوست از جراحی استفاده می کنند، ولی در این روش هیچ گونه جراحی صورت نمی گیرد.
  6. زیر چانه یکی دیگر از اعضای صورت می باشد که بعد از مدتی حالتی افتاده پیدا می کند، شما می توانید افتادگی چانه خود را با استفاده از این روش بهبود ببخشید و نتیجه عالی آن را در یک جلسه مشاهده کنید.
  7. یکی دیگر از خطوط بسیار مهمی که بعد از مدتی در صورت به وجود می آید خطوط خنده و گریه است که این خطوط موجب افتادگی گوشه های لب می گردد. شما می توانید با استفاده از روش هایفو این خطوط را از بین ببرید.