درمان خانگی گلوبال

درمان خانگی گلوبال چیست ؟

درمان خانگی گلوبال علاوه بر اینکه صافی مو را بیشتر می کند موهای شما را به خوبی درمان می نماید. درمان خانگی گلوبال موجب می شود به پیاز موی شما آبرسانی کاملی صورت گیرد و همچنین شوره مو و ریزش مو را از بین می برد. شما می توانید با این روش خلاقانه موهای خود را صاف و ترمیم کنید. موادی که در درون کراتینه گلوبال وجود دارد به درون شیارهای مو نفوذ می کند و زمانی که پر شود باعث نرم شدن مو می گردد.

افراد بسیاری برای کراتین موی خود درمان خانگی گلوبال را انجام می دهند و بعد از مدتی متوجه می شوند که اگر خودشان آن را انجام نمی دادند بهتر بود، چرا که کسانی که در کلینیک مو وز زیبایی این روش را انجام می دهند با این امور آشنایی بیشتری دارند و به خوبی می توانند موهای شما را بهبود ببخشند. بنابراین اگر می خواهید روش درمان خانگی گلوبال را پیش بگیرید باید در مورد عمکردها و عوارض آن آشنایی کاملی داشته باشید.

برای اینکه شما بای درمان خانگی گلوبال آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه به طور کامل در مورد آن توضیحاتی را ارائه می دهیم.

 

درمان خانگی گلوبال

 

عوارض درمان خانگی گلوبال :

همانطوری که بیان کردیم افراد بسیاری برای کراتینه مو خود درمان خانگی گلوبال را به کار می گیرند و در خانه خود می خواهند بهترین و صاف ترین موی را برای خود بسازند. شما باید بدانید صاف کردن مو به روش درمان خانگی گلوبال نیمه دائمی می باشد و شاید بیشتر از ۱ هفته ماندگاری نداشته باشد، چرا که مواد استفاده شده در درمان خانگی گلوبال شیاد به اندازه و … نباشد و همچنین شما باید بدانید درمان زیبایی مو یک علم است که هر فردی قادر به انجام آن نمی باشد. در ادامه برخی نکات در مورد درمان خانگی گلوبال و عوارض آن را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با این موضوع داشته باشید.

  1. افرادی که موهای نازک دارند نباید از درمان خانگی گلوبال استفاده کنند چرا که برای آنها بسیار خطرناک می باشد و همان موی نازک خود را هم از زدست می دهند. جسن موی هر فردی خاص می باشد و اینکه به کراتین نیاز دارد و یا ندارد را باید فردی تشخیص دهد که در این مورد اطلاعات کافی داشته باشد. چرا که برخی از افراد اصلا نیازی به کراتینه کردن مو ندارند و خودشان می خواهند درمان خانگی گلوبال را انجام دهند. این دسته از افراد بدون شک دار مشکل خواهند شد. به همین دلیل است که همیشه می گویند برای درمان زیبایی موهای خود باید به کلینیک های زیبایی مو مراجعه کنید تا آنها بهترین روش را برای زیباتر ساختن موهای شما به کار گیرند.
  2. موادی که شما در درمان خانگی گلوبال از آن استفاده می کنید امکان دارد نامرغوب باشد و کیفیت خوبی نداشته باشد. زمانی که این مواد دارای کیفیت خوبی نباشند موجب گلو درد، خون دماغ و سرفه می شوند. بیشترین نگرانی که پزشکان و محققان بر روی درمان خانگی گلوبال دارند این است که امکان دارد موادی که آنها تولید می کنند سرطان زا باشد و برای آنها بسیار مضر باشد. شما باید بدانید هر چه که میزان مواد بیشتر باشد امکان بیماری هم بیشتر است، چرا که به پوست سر آسیبی جدی وارد می کند. بنابراین اندازه مواد بسیار مهم می باشد.
  3. همچنین خانم هایی که باردار هستند باید بدانند از کراتینه کردن موی خود پرهیز کنند، چرا که به طور جدی برای سلامت آنها خطرناک است. به همین دلیل است که بیشتر محققان و متخصصین کراتینه مو بر این امر تاکید می کنند که اگر می خواهید موهای خود را کراتینه کنید به هیچ عنوان خودتان اقدام به این کار نکنید، و باید با کسانی که با علم کراتینه آشنایی دارند مشورت نمایید تا آنها تشخیص دهند که آیا کراتینه کردن مو برای شما مفید واقع می شود و یا اینکه نمی شود.
  4. افراد بسیاری که از روش درمان خانگی گلوبال استفاده می کنند، بیشتر به این خاطر است که به توانایی های خود اطمینان دارند و همچنین می خواهند هزینه کمتری را برای کراتینه موهای خود پرداخت کنند. در صورتی که این افراد باید بدانند ریسک انجام دادن کراتینه توسط خودشان بسیار بالا می باشد و خطرات بسیاری دارد که سلامتی آنها را تهدید می کند. بسیاری از افراد بر این گمان هستند که اگر کراتینه خود را در خانه انجام دهند و ک دوست و همکار کنار آنها باشد به راحتی می توانند موهای خود را کراتینه گلوبال کنند. اگر دوست و همکار شما هم مانند خودتان علم و دانشی از کراتینه کردن مو نداشته باشد همچنان ریسک آن بالا است.

 

درمان خانگی گلوبال

 

آیا راه حل های جایگزینی به جای درمان خانگی گلوبال وجود دارد ؟

همه ما به خوبی می داینم برای هر دردی درمانی وجود دارد و هیچ مسئله ای بدون پاسخ نمی ماند. اگر شما به دنبال راه حلی برای جایگزینی درمان خانگی گلوبال می باشید به راحتی می توانید آن را پیدا کنید و هیچ گونه مشکلی برای شما به وجود نمی آید. همانطوری که بیان کردیم ریسک کراتینه توسط خودتان بسیار بالا می باشد، به همین دلیل باید به دنبال راهکاری باشید که خطری در آن وجود نداشته باشد. در ادامه برخی از این راهکارها را بیان می کنیم.

  1. کلینیک های زیبایی مو :

یکی از بهترین راهکارهای کراتینه کردن مو که به جای درمان خانگی گلوبال می توانید از آن استفاده کنید و بدون شک نتیجه بسیار خوبی را از آن دریافت خواهید کرد، رفتن به کلینیک مو و زیبایی می باشد. متخصصینی که در این زمینه توانایی ویژه ای دارند و به خوبی با دانش این زیبایی آشنا هستند به خوبی می توانند جنس موهای شما را تشخیص دهند و بهترین مواد را برای شما به کار ببرند. در نتیجه شما از موهای خود بسیار رضایت خواهید داشت.

  1. رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید :

اگر شما به  کلینیک های زیبایی مراجعه کنید بعد از اینکه کراتینه مو شما را انجام دهند، بدون شک به شما توصیه می کنند تغذیه خود را برای رشد و سلامت موهای خود بهبود ببخشید تا همیشه موهایی سالم و زیبا داشته بشید.