درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست با روش های مختلف

درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست :

بسیاری از خانم ها به دنبال روش هایی برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست می باشند تا چین و چروک صورت خود را از بین ببرند. باید بدانید برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست روش های گوناگونی وجود دارد که هریک از آنها ویژگی های خاصی دارند. طبق آمار هایی که وجود دارد هر ساله تعداد زیادی از خانم ها برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست به کلینیک های پزشکی مراجعه می کنند و از طریق بوتاکس و تزریق ژل می خواهند چین و چروک های صورت خود را از بین ببرند.
همه ما به خوبی می دانیم بهترین روش برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست بوتاکس و تزریق ژل می باشد چرا که بسیاری از خانم ها به دنبال راحت تر کردن کارها هستند و زمان روش های دیگر را به دلیل مشغله های کاری خود ندارند. به همین دلیل بعد از توضیح در مورد درمان چین و چروک ها از طریق بوتاکس برخی از روش های دیگر درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست را برای شما بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با این مسئله داشته باشید.

روش های درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست :

همانطوری که بیان کردیم بسیاری از خانم ها به فکر درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست می باشند و به همین دلیل برخی از روش هایی را که برای درمان چین و چروک به کار می رود را دنبال می کنند. در ادامه برخی از این روش ها را که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند را بیان می کنیم.

درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست

۱٫ تزریق از بوتاکس :

تزریق بوتاکس یکی از روش های درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست می باشد که بیشتر خانم ها از این روش استفاده می کنند. بیشتر خانم هایی که چین و چروک بسیاری در صورت دارند برای اینکه آنها را به طور کلی از بین ببرند از تزریق بوتاکس استفاده می کنند و یکی از نکاتی که باید بسیار به آن دقت داشته باشید، این است که برای تزریق بوتاکس باید به کلینیکی مراجعه کنید که معتبر می باشد تا بهترین مواد خود را برای تزریق بوتاکس استفاده کند.
شما می توانید تزریق بوتاکس را برای تمامی اعضای صورت خود به کار ببرید. یکی از مهمترین مزایای تزریق بوتاکس این است که اثر آن را شما سریعا مشاهده می کنید و تا ۴ الی ۵ ماه ماندگاری دارد و بعد از آن برای ترمیم می توانید باری دیگر مراجعه کنید، هرچه تعداد دفعات مراجعه شما بیشتر باشد چن و چروک های صورت شما کم کم محو می شود. به همین دلیل اگر به دنبال بهترین راه برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست می باشید می توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید.

۲٫ کم کردن مصرف قند :

همانطوری که بیان کردیم شما می توایند با تزریق بوتاکس چین و چروک هایی که در صورت شما وجود دارد را به طور کلی از بین ببرید. ولی اگر شما برای می خواهید از درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست پیشگیری کنید باید برخی اقداماتی را انجام دهید که صورت شما در آینده چین و چروک کمتری داشته باشد. یکی از این روش ها این است که مصرف قند خود را بسیار پایین بیاورید.
اینکه مصرف قند برای سلامتی مضر می باشد را همه ما به خوبی می دانیم، و همچنین باید بدانید که مصرف قند برای پوست هم بسیار خطرناک است، چرا که مصرف قند چربی زیادی را تولید می کند. در نتیجه موجب می شود که پوست سست شود و چین و چروک های صورت شما بیشتر شوند. اگر شما مصرف قند را کاهش دهید تولید کلاژن پوست به تعادل می رسد و بدن و پوست قوی می گردند.

۳٫ روغن نارگیل :

یکی از مهمترین خاصیت هایی که روغن نارگیل دارد این است که رطوبت پوست را بیشتر می کند، و به همین دلیل است که اگر شما آن را به پوست خود بزنید منافذ و چروک هایی که در پوست دارید به خوبی پر می شود. اسیدهای چربی که در روغن نارگیل هستند وزن بسیار کمی دارند و به همین دلیل به راحتی می توانند در پوست رخنه کنند.
طبق تحقیقاتی که بر روی روغن نارگیل انجام شده است به این نتیجه رسیده اند که در درمان پوست های خشک به خوبی عمل می کند و همچنین از افتادگی پوست جلوگیری می نماید. شما اگر روش های دیگری مانند بوتاکس را هم بر روی صورت خود انجام دهید، می توانید برای دوام بیشتر بوتاکس از روغن نارگیل استفاده کنید.

درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست

۴٫ شستشوی صورت :

یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای درمان افتادگی و رفع چین و چروک پوست انجام دهید این است که هر روز صبح و هر شب صورت خود را تمیز بشویید، به ویژه اگر آرایش در صورت خود داشته باشید. اگر مواد آرایشی در صورت شما بمانند، بعد از مدتی وارد منافذ پوست می شوند و به پوست شما آسیب می زند. شما باید از شوینده هایی استفاده کنید که پایه اصلی آن آب باشد تا به خوبی صورتتان تمیز شود.

۵٫ ورزش دادن پوست :

همانطوری که عضلات بدنتان بعد از ورزش کردن سفت می شود و فرم زیبایی می گیرد، برای صورت هم همین ویژگی را دارد. زیربنای اصلی پوست شما عضلات می باشد، بنابراین اگر عضلات شما استحکام خود را از دست بدهند پوست شما هم سست می شود. بیشتر محققان بر این عقیده هستند که اگر عضلات صورت خود را ورزش دهید استحکام آنها بیشتر می شود و همچنین گردش خون در صورت افزایش پیدا می کند.

۶٫ تمرین بالا کشیدن چشم ها :

شما با انجام دادن این ورزش پوست دور چشم های خود و گونه هایتان را بالا می کشید و به این وسیله پوست دور چشم و پیشانی احیا می شود و همچنین خطوط نازکی که در صورت به وجود آمده است از بین می رود. شما می توانید برای انجام این ورزش انگشتان اشاره و وسط خود را کنار چشم هایتان بگذارید و به مدت ۲۰ ثانیه پی در پی چشم های خود را تنگ کنید.