مزایای کراتینه گلوبال مو

کراتینه گلوبال مو :

بسیاری از شما در مورد کراتینه گلوبال مو مسائل زیادی را شنیده اید و علاقه دارید از این روش برای زیبایی بیشتر خود استفاده کنید. شما برای اینکه وضعیت ظاهری موهای خود را بهبود ببخشید می توانید از کراتینه گلوبال مو استفاده کنید. باید بدانید که کراتینه گلوبال مو برای صاف کردن موها استفاده می شود و تاثیر بسیار خوبی در زیبایی شما دارد، به همین دلیل بسیاری از خانم ها از این روش استفاده می کنند. اما یکی از نکاتی که بسیار مهم می باشد این است که کراتینه گلوبال مو را در چه مکانی و توسط چه کسی می خواهید انجام دهید.
افراد بسیاری بر این گمان هستند که کراتینه گلوبال مو را مانند رنگ کردن مو می توانند خودشان در خانه انجام دهند و نیازی به افراد دیگری که در این زمینه تخصص دارند نخواهند داشت. در صورتی که باید بدانید کراتینه گلوبال مو یک امر کاملا تخصصی می باشد و افرادی باید این کار را انجام دهند که دوره های آموزشی آن را انجام داده باشند و همچنین علم و دانش آنها در مورد کراتینه کردن مو تا اندازه ای باشد که بتوانند به خوبی نوع مو و روش انجام کراتینه را به خوبی تشخیص دهند. بنابراین اگر می خواهید کراتینه گلوبال مو انجام دهید باید به نزد کسی بروید که در این زمینه توانایی های لازم را دارد و تخصص کراتینه کردن مو را دریافت کرده باشد.

کراتینه گلوبال مو چیست ؟

قبل از هرچیزی شما باید بدانید کراتین یک نوع پروتئین می باشد که این ماده در بیشتر بافت های بدن وجود دارد. اگر از کراتین برای موهای خود استفاده کنید در واقع به استحکام و صاف بودن موهای خود کمک بسیاری کرده اید. موی سر هم دارای کراتین می باشد ولی در برخی از افراد میزان کراتین بسیار کمتر می باشد و به همین دلیل مو وز و ضعیف می گردد. به همین دلیل اگر می خواهید از کراتینه گلوبال مو استفاده کنید باید افراد متخصص نیاز موهای شما را برای کراتین به خوبی تشخیص دهند.
در نتیجه شما باید بدانید برای کراتینه گلوبال مو باید نزد افرادی بروید که در این زمینه تخصص های لازم را دارند. اگر می خواهید نتیجه گیری کراتینه موی شما عالی باشد و همچنین تمامی مزایایی را که بیان می کنیم را در موهای خود مشاهده کنید باید انجام کراتینه خود به افرادی که در این زمینه دانش، هنر و علم ویژه ای دارند بسپارید.

مزایای کراتینه گلوبال مو :

همانطوری که بیان کردیم کراتینه گلوبال مو برای صافی و استحکام موها بسیار تاثیر دارد و به همین دلیل بسیاری از خانم ها از این روش برای زیبایی موهای خود استفاده می کنند. برای اینکه با مزایای این روش آشنایی بیشتری داشته باشید برخی از آنها را بیان می کنیم.
۱٫ ویتامین مو را به خوبی تامین می کند، و به نوعی باید بدانید کراتینه گلوبال مو ویتامینه مو می باشد. برخی از افرادی که با کاهش ویتامین در موهای خود مواجه می شوند بهترین روش برای ویتامینه کردن موهای خود کراتین است که می توانند از آن استفاده کنند.
۲٫ چربی موی سر را به خوبی کنترل می کند و بعد از مدتی که از این روش استفاده کردید چربی شر شما به خوبی تنظیم می شود. خانم های بسیاری هستند که از چربی موی سر خود شکایت دارند، آنها می توانند از کراتینه کردن مو استفاده کنند تا چربی های سرشان تنظیم شود.
۳٫ بعد از اینکه موهای خود را دکلره کردید، می توانید از کراتینه گلوبال مو هم استفاده کنید، چرا که دکلره را به خوبی ترمیم می کند و موجب می گردد که آسیبی به موهای شما وارد نشود.
۴٫ اگر در سر خود احساس خارش می کنید و یا اینکه قارچ دارید بهترین روش درمانی کراتینه کردن است که به طور کامل آنها را از بین می برد.
۵٫ اصولا ماندگاری کراتینه گلوبال مو تا ۵ الی ۶ ماه می باشد که در این مدت زمان شما دیگر ریزش مو نخواهید داشت و همچنین شوره سر را هم دیگر مشاهده نخواهید کرد، بنابراین تا زمانی که کراتینه موی شما ماندگار ی دارد شما ریزش مو و شوره سر را تجربه نخواهید کرد.
۶٫ اگر شما در موهای خود موخوره داشته باشید و از کراتینه مو استفاده کنید دیگر نیازی نیست موهای خود را کوتاه کنید چرا که کراتینه گلوبال مو موخوره های موی شما را به طور کلی از بین خواهد برد.
۷٫ زمانی که شما می خواهید برای کراتینه کردن موی سر خود اقدام کنید، بدون شک رطوبت موهایتان را از دست داده اید، به همین دلیل اگر از کراتینه کردن مو استفاده کنید رطوبت موهایتان تنظیم خواهد شد و همچنین آبرسانی موی شما تکمیل می شود. در نتیجه شما برای اینکه از رطوبت موهای خود آگاه شوید باید نزد افرادی که در این زمینه تخصص دارند بروید.
۸٫ کراتینه کردن مو ریشه های سر شما را به خوبی تحریک می کند و موجب می شود رشد موهای شما افزایش پیدا کند، بنابراین اگر می خواهید سرعت رشد موی شما افزایش پیدا کند از این روش استفاده کنید.
۹٫ پیاز مو یکی از حساس ترین نقاط سر می باشد و اگر روند انجام کراتینه گلوبال مو به خوبی انجام شود موجب تقویت پیاز مو می گردد. همچنینی یکی دیگر از مزایای کراتینه این است که گردن خون در سر را بهبود می بخشد.
۱۰٫ افرادی که موهای آسیب دیده دارند و به دنبال درمان موهای خود هستند باید بدانند بهترین روشی را که می توانند برای احیای موهای خود به کار گیرند کراتینه می باشد. کراتینه گلوبال به خوبی تارهای مو را بازسازی می کند و اگر موی شما دارای رنگ و مواد باشد آنها را ترمیم می کند.
۱۱٫ بدون شک با استفاده کردن از کراتینه گلوبال مو دیگر نیازی به اتو کردن موها و سشوار ندارید، چرا که موهایی بسیار زیبا و ابریشمی خواهید داشت.
۱۲٫ همانطوری که بیان کردیم تا ۶ ماه کراتینه مو ماندگار می باشد و شما در این ۶ ماه موهایی شفاف، براق و نرم خواهید داشت. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به زیبایی خود اهمیت می دهند از کراتینه کردن مو استفاده می کنند.