تزریق ژل و مزایای استفاده از این روش

تزریق ژل :

تزریق ژل یکی دیگر از روش های زیبایی می باشد که بسیاری از خانم ها برای زیبایی خود از این روش استفاده می کنند و نتیجه عالی آن را مشاهده خواهند کرد. تزریق ژل کاربردهای متنوعی دارد و شما می توانید این روش را برای اعضای گوناگون صورت خود به کار ببرید. شما می توانید تزریق ژل را در سالن های زیبایی انجام دهید، فقط به یکی از نکاتی که باید دقت داشته باشید این است که در آن سالن باید خدمات این روش وجود داشته باشد و افرادی متخصص آن را بر عهده گرفته باشند در غیر این صورت عوارض آن جبران ناپذیر می باشد.

همه ما به خوبی می دانیم امروزه بیشتر خانم ها به دنبال روش هایی هستند که زیبایی خود را بیشتر سازند و یا خانم هایی که چین و چروک هایی در صورت خود دارند به دنبال راهی می باشند که این چین و چروک ها را از بین ببرند. به همین دلیل به دنبال روش های زیبایی می گردند و می خواهند بهترین این روش ها را تجربه کنند. یکی از بهترین روش های جوانسازی و زیبایی صورت تزریق ژل می باشد که در ادامه به طور مفصل در مورد تزریق آن در سالن ها اطلاعاتی را ارائه می دهیم.

 

 

تزریق ژل

کاربردهای تزریق ژل :

همانطوری که بین کردیم تزریق ژل در صورت کاربردهای متنوعی دارد که هر یک از آنها تاثیر بسیاری در صورت می گذارد. شما اگر مایل باشید می توانید هر یک از کاربردهای آن را که مد نظرتان است را انتخاب کنید، تا در سالن افرادی که در این زمینه تخصص دارند آن را برای شما انجام دهند. در ادامه کاربردهای تزریق ژل را بیان می کنیم تا آشنایی بیشتری با آنها داشته باشید.

  1. خاصیت پرکنندگی :

یکی از مهمترین خاصیت هایی که این روش دارد این است که برخی از نواحی صورت را پرتر می کند تا زیبایی شما بیشتر شود. از جمله این نواحی عبارتند از :

– چین و چروک هایی که شما در صورت خود دارید به وسیله این روش به خوبی پوشانده می شود، چرا که ژل دقیقا خطوطی را که رد صورت به وجود آمده است را از بین می برد. البته فردی که تزریق را انجام می دهد باید نسبت به اندازه آن بسیار دقت داشته باشد که زیادی تزریق نشود.

– گودی ها و شیارهایی که در صورت به وجود می آید از طریق تزریق ژل ب خوبی از بین می رود. گودی زیر چشم برای بیشتر خانم ها به وجود می آید و تاثیر بسیاری در صورت می گذارد، آنها می توانند با استفاده از این روش گودی زیر چشم خود را به خوبی از بین ببرند و زیباتر شوند. شیارهایی که در صورت وجود دارد مانند خطوط پیشانی می باشد که در بیشتر خانم ها این شیارها به وجود می آید و آنها می توانند با استفاده از این روش به خوبی آنها را محو کنند.

– گاهی اوقات بر اثر حوادث و ضربه امکان دارد فرورفتگی های در صورت به وجود آید که این فرورفتگی های زیبایی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، شما می توانید با استفاده از روش تزریق ژل این فرورفتگی ها را از بین ببرید و زیبایی خود را بیشتر کنید.

  1. خاصیت حجم دهندگی :

بسیاری از بیماران هستند که با استفاده از این روش و این خاصیت می خواهند زیبایی خود را بازگردانند. چرا که صورت آنها به علت بیماری چربی خود را از دست داده و گودی بسیاری را در صورت آنها ایجاد نموده و به همین دلیل عضلات آنها تحلیل رفته است. البته برخی از افرادی که می خواهند زیبایی بیشتری را در صورت خود داشته باشند از خاصیت حجم دهندگی آن برای زیبایی گونه ها و لب های خود استفاده می کنند.

بنابراین باید بدانید خاصیت حجم دهندگی تزریق ژل در بیماران باید به خوبی بتواند فرورفتگی های صورت را از بین ببرد، بیشتر این فرورفتگی ها در چانه و منطقه گیجگاهی می باشد. همچنین گونه ها و لب های کسانی که مایل به حجم دهی آنها هستند را باید به بهترین نحو ممکن حجم دهد. در حجم دهی صورت این نکته هم بسیار مهم می باشد که باید افرادی متخصص در سالن که این زمینه توانایی دارند تزریق را انجام دهند، چرا که آشنایی آنها با این روش بسیار عالی می باشد.

  1. لطیف نمودن و جوان سازی پوست :

یکی دیگر از کاربردهای تزریق ژل این است که در جوان سازی و لطیف نمودن پوست نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. افراد بسیاری که مایل هستند پوست خود را جوانتر و لطیف تر نمایند می توانند از این روش برای زیبایی بیشتر خود استفاده کنند. ژل هایی که در سالن وجود دارد تمامی آنها استاندارد می باشند و به همین دلیل است که خاصیت اسفنجی زیادی دارند، زمانی که ژل به درون پوست تزریق شود با آب صورت ترکیب می گردد و موجب زیبایی و شادابی پوست می شود.

نتایج تزریق ژل :

بسیاری از افرادی که می خواهند از این روش زیبایی استفاده کنند بر این باور هستند که تزریق آن دائمی می باشد و در صورت آنها همیشه ماندگار است. در صورتی که باید بدانید نتایج این روش دائمی نمی باشد و بعد از مدتی از بین می رود. چرا که صورت شما دائما در حال تغییر می باشد و اگر این ژل ها دائمی باشند به ضرر خودتان است، چون دیگر از پوست شما خارج نمی شوند و صورت شما هم که در حال تغییر است آنها را از جایی به جایی دیگر می کشاند و به همین دلیل حالت گلوله گلوله در زیر پوست شما می گیرند.

بنابراین اگر شما می خواهید همیشه پوستی زیبا و شاداب داشته باشید باید ۴ الی ۶ ماه بعد از تزریق ژل باری دیگر به سالن بروید تا آن را ترمیم کنید. اگر شما مدام آن را ترمیم نمایید کم کم صورت شما آن حالت را به خود می گیرد و دیگر نیازی نیست هر ۴ ماه یک بار برای تزریق به سالن مراجعه کنید. فقط به یکی از نکاتی که در مورد تزریق ژل بسیار باید دقت داشته باشید استاندارد بدن آن است که به پوست شما آسیبی وارد نکند.